Onze Mensen

Bij Benned werken we met enthousiaste en ervaren professionals. Stuk voor stuk mensen met uitgebreide kennis en ervaring in de industriële sector, structureel verbeteren, projectmanagement, begeleiden van trainingen of workshops, en team- en leiderschapsontwikkeling. Wij willen niet tot ons pensioen in vaste dienst bij één werkgever zijn, maar vinden het juist leuk om de verandering in gang te zetten en dan over te dragen aan een geschikte opvolger die dat mogelijk wel wil.

Daarnaast hebben we een groep jonge collega’s, die we intensief begeleiden in het veld van Operations, maar in de discipline die ze zelf het meest ambiëren. Voor minder zware klussen kan dit een (financieel) interessante oplossing zijn.

Per situatie beoordelen wij welke collega het beste past en beschikbaar is. Indien wij in ons eigen team niemand vrij hebben, kunnen we voor u op zoek naar de meest geschikte kandidaat. Alle kandidaten hebben we zelf mee samengewerkt of we zijn op de hoogte van hun ervaringen en prestaties.

Rob Teijink

Senior Interim Manager

Ruim 25 jaar ervaring binnen de meeste disciplines in de Supply Chain

Op interim basis functies vervuld als Project Manager, Supply Chain Manager, QESH Manager, Operations Manager, Plant Manager, Business Unit Manager

Als directeur van Benned, coacht Rob de Jr. en Mr. Interimmers tijdens hun opdrachten

Mathyn Hartman

Medior Interim Manager

Ruim 3 jaar ervaring als Interim Manager

Op interim basis functies vervuld als Project Medewerker, Planner, Consultant en Teamleider

Joris de Preter

Junior Interim Manager

benned Joris

3 jaar werkervaring in diverse supply chain functies

Ervaring met implementatie van logistieke processen, klantenservice processen, en het uitwerken van werkinstructies ihkv de implementatie van een nieuw ERP-systeem.

Emiel van Leipsig

Sr. Technisch Project Manager

Ruim 20 jaar ervaring in diverse technische beroepen en industrieën

Op interim basis functies vervuld als Project Manager

Willem-Hans Müller

Senior Interim Manager

Ruim 20 jaar ervaring met Lean Six Sigma en als Continuous Improvement Manager

Op interim basis functies vervuld als Continuous Improvement Leader

Jeroen de Jong

Strategisch Allround Manager

Ruim 25 jaar ervaring met C-level Management, Change Management, en Plant Management

Op interim basis functies vervuld als Plant Manager, Manager Realisatie, en Site Manager

Jan Willem Vlaanderen

Senior Interim Manager

Ruim 35 jaar ervaring als Plant Manager en andere management functies

Op interim basis functies vervuld als Maintenance Manager, Logistic Manager, Maintenance Manager, en Plant Manager

Sylvia Boot

Data & Energie Specialist

Ruim 10 jaar ervaring met data-gedreven procesverbetering en forecasting

Op interim basis functies vervuld als Business Intelligence Analyst en Process Data Analyst

Vacature

Interim Verbeterversneller

Ben jij één of twee jaar geleden afgestudeerd van HBO of WO en op zoek naar echte uitdagingen?

Wat dacht je er dan van om als onze nieuwe collega interim rollen te vervullen bij mooie bedrijven in de industrie?